Why are we out of time?

Igår vaknade jag med en början till förkylning, ni vet tjockt av slem i både halsen och näsan? Jag hade en bil att besikta så jag hoppade upp, besiktade bilen (som icke gick igenom) och åkte vidare till jobbet. Efter halva dagen hade min början till förkylning utvecklats till ett ordentligt jävla snor och nyskalas.
Huvudet dunkade och jag beslutade mig för att åka hem och sova bort det hela.
Då jag en timme senare vaknar till så är jag blöt av svett och skakar för att jag fryser så mycket. Ja, febern beslutade sig alltså för att komma också, helt fantastiskt.

Jag är alltså hemma idag och mår förjävligt rent ut sagt.
Vaknade av att Patrik ringer och berättar att första älgen har blivit skjuten för Helga. Hur kul är inte det? Duktiga lilla Helgis.
Internet har beslutat sig för att vara långsammare än någonsin idag och jag hittar ingenting att göra. Ingen serie att titta på, inga filmer jag känner mig manad att se. Fyfan vad livet kan vara tråkigt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0