I'm caught up in your smile.

Jag mår bättre och är nöjd med livet.
Igår var jag tillbaka på jobbet igen, vilket känns lika trist som vanligt.
Åter igen spökar tankar i huvudet, "är det såhär livet ska vara? jobba, jobba, jobba tills du stupar". Det kommer ta några dagar innan jag är inne i jobbandet,
men fram tills dess kommer jag vara lite nere. Jag vet hur det funkar numera.
Min kärlek är äntligen hemma och gör min vardag strålande.
Tänk vad mycket det gör att bara ha någon att komma hem till, någon att laga middag med och någons famn att somna i. Jag är fortfarande så kär att det nästan gör ont och det känns helt fantastiskt. Jag är lyckligt lottad, tacka gud för det.

Kommentarer
Postat av: M.

Vad fina ni är. Kom förbi jobbet någon dag och hälsa på. Luv.

2011-09-21 @ 02:01:28
URL: http://meast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0