For a second you were here.

Jag är trött på att vara hemma. Less på att ringa jobbet och säga att jag är sjuk igen. Jag har fått nog av att ligga i sängen och apatiskt stirra upp i taket för att min kropp inte orkar röra sig. Jag vill bara ha ett slut på det här, det måste väl finnas någonting man kan göra för att jag ska slippa vara sjuk hela jävla tiden. Vart finns hjälpen?
Hur många gånger ska jag behöva tjata på hälsocentralen att ta mig på allvar och försöka hitta en lösning? Ska jag ha det såhär resten av livet?
Jag försöker trots allt så gott jag kan, jag jobbar även fast jag inte känner mig frisk. Det är bara då det är som värst jag är hemma, efter tjat från närstående som får mig att förstå att jag är en idiot om jag går på jobbet då jag mår så dåligt.
Förlåt för ett väldigt gnälligt inlägg, men ibland måste man få skriva av sig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0