Coz everybody wants to party with you.

Någon vecka har passerat och det har även min födelsedag gjort.
Jag är numera 21 år och känner mig rätt nöjd med det.
Min födelsedag blev bättre än vad jag någonsin kunnat tro, efter en halv dags arbete så mötte jag upp Matilda för en lunch på stan. Åkte sen upp till min fina mamma där vi hade lite födelsedagsfika, jättemysigt att få komma "hem" och fira som vanligt. Vid sextiden gick jag, damme och felix hemifrån för att försöka charma oss till ett bord för 15 personer på olearys. Det gick smidigare än förväntat så vi beställde gott att dricka i baren och inväntade alla mina fina vänner som droppade in, en efter en. Vi drog oss hem vid 01 tiden efter god buffé, lite drinkar och mycket dans.
Jag hade den roligaste kvällen på länge och det värmer i hjärtat då jag tänker på att jag har så många fina som vill vara med och fira mig.
Den dagen kan jag leva på länge framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0