You don't know whats on the other side of the door.

Det blev ingen vidare sovmorgon idag eftersom jag var tvungen att vara i dvärsätt senast 11. Jag fick till och med ställa alarmet så det sög ganska hårt.
Speciellt när jag inte ens fick bilen såld. Tydligen så var bilen för "fin" för han som skulle ha den. Liksom, om man vill ha ett renoveringsobjekt, varför besvärar man sig ens med att åka och titta på en bil som enligt annonsen är nybesiktad, har det mesta utbytt och är i jättefint skick? Helloooo, you're wasting my tiiime?
Hur som helst så fick jag iallafall en mysig dag med familjen Karlsson/Stjernen,
jag är så tacksam över all hjälp jag har fått av dom gällande bilen!
Vid fyra åkte jag hem till mamma och åt middag, sen hade vi en myskväll tillsammans. Jag hade saknat mamma min så det var skönt att ses igen.

Nu när jag kom hem märker jag att jag har glömt mobilen hos mamma.
Må så vara tänker jag, även fast det känns lite jobbigt att inte ha den tillgänglig. Varför är det på det viset förresten? Så fort man inte har sin telefon är man övertygad om att något kommer hända bara för att man inte kan ringa/bli ringd till.
Iallafall.. När jag hade accepterat tanken på att mobilen var kvarglömd så märker jag att även min snusdosa fick stanna hos mamma. Noooooooooooooo..
Genast blev livet mycket jobbigare... Vet ni vad det kallas? - Beroende.
Godnatt lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0