We both admit we had it good.

Här ligger jag och hostar i soffan än en gång. Sjukdomen har tagit sig an min kropp och jag har inte ork för något alls. Igår var jag på hälsocentralen och krävde att de skulle ta reda på varför jag var sjuk så mycket. Efter en timmes tjat tog de prover, så vi får se om dom visar något. Det är nästan så att jag hoppas det, så finns det iallafall någon hjälp.
Hursom, ikväll har en dammsugarförsäljare varit här i en och en halv jävla timme (!) det tog tid för honom att fatta att vi inte ville köpa ett städkit för 39000 kronor, nog måste det finnas roligare saker att lägga så mycket pengar på. Åtminstone så fick vi ju lägenheten städad...
Nu har Patrik åkt iväg för att spela squash, i MIN bil som han inte har en aning om hur man ska behandla. Jag känner oron stiga i bröstet, ingen annan får köra min bil. Banne mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0