Watch the fireworks explode.

Jag är hemma ännu en dag, inte ens viljan räcker till då kroppen skriker nej.
Fredagskänslan är som bortblåst, men det är inte så konstigt då man har varit hemma i tre dagar.. Jag får försöka mysa till det lite mer med tända ljus och god mat ikväll för att må lite bättre. Det är första helgen på ungefär två månader som Patrik stannar med mig i Östersund så jag är ganska glad, sen så bjuder Maria på middag hemma hos henne imorgon så jag hoppas att jag är pigg nog att åka dit.
Neej, plikten kallar. Bilen ska besiktas idag så jag måste dra mig upp ur sängen och åka iväg. Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Krya på dig! Saknar dig<3

2011-10-07 @ 17:00:58
Postat av: Maria

Krya! Jag räknar med att du närvarar i morgon. love <3

2011-10-07 @ 18:42:04
Postat av: Sandra

trevlig helg & krya på dig!

2011-10-07 @ 19:26:05
URL: http://sandrabodlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0