Don't forget me.

Jaha då var den här arbetsveckan över.
Jag sitter hemma i min onepiece, redo för en myskväll med mig själv.
Mina vänner vet att det här inte direkt är min styrka, att vara ensam en fredagskväll tycker jag är väldigt jobbigt. Men varför? Jag vet inte, ska försöka ändra på det nu.
Jag har handlat en sallad på affären, lite godis från hemmakväll och precis tänt en massa värmeljus. Hade tänkt att titta på nya gg avsnittet, börja läsa en ny bok och senare titta på idol. Sen kommer jag nog sussa sött och se framemot en efterlängtad sovmorgon.
En tur till gymmet med Nina har jag lyckats planera in i helgen, även en klippning med Matilda. En tur till mamma blir det nog och kanske en sväng till dvärsätt.
Nej, nu ska jag ha min egentid - som blondinbella säger.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0