You can't see which way to go.

TRÖTT!
Har jobbat 9,5 timmar idag, well done cizsi!
Fick skjuts hem med Petra även fastän det hade gått snabbare att gå.
Nu är det "renovering" av frösöbron som pågår, vilket resulterar i enooorma bilköer. Hörde från någon att det var kö ända bort till Milko på grund av den där jävla bron.. En kvart tog det att köra från jobbet till frösön, i vanliga fall tar det högst fem minuter, inte ens det. Är det något som jag verkligen inte har tålamod för är det bilköer och långsam trafik.
Väl hemma somnade jag till och vaknade inte förrän två timmar senare. Min karl tyckte att jag förtjänade sömnen tydligen, lyckligtvis så kommer det inte störa min nattsömn då jag trots allt är trött redan nu. Två dagar kvar till helg och en efterlängtad sovmorgon. Jag åker till Sundsvall och myser med min stora härliga familj (dom som är hemma). Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0