I wish it wasn't always so cold.

Jag är på shoppinghumör!
Dock så har jag bestämt mig för att spara mina små slantar nu. Vill ha mycket pengar att röra mig med i sommar och det kommer ju inte av sig självt direkt.
43 jobbdagar är det kvar till semestern. Ja, jag räknade faktiskt.
Det känns ju inte så hemskt långt, nog klarar man det!
Fick precis ett sms av Matilda, hon hade fått sommarjobb på fogden.
Det lönar sig att känna mig ska ni veta, det är inte alla som kan få in folk på fogen hur som helst. Nåväl, det blir väl till att lära upp flickstackaren nudå så att hon kan hålla ställningarna medan jag är på semester. Hur skulle det annars gå?

Kommentarer
Postat av: matilda

Ja, du är himla bra att ha du Cizsi! Jag lovar att göra mitt bästa ;)

2011-05-04 @ 06:36:39
URL: http://kalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0