Baby leave the high heel shoes.

Jag ser att jag inte har bloggat på över en vecka, jag har dock en väldigt bra förklaring.
Förra helgen bestämdes det att jag och Damme hänger på upp till Lycksele den 10 juni för att gå på Fridas student. Pappa har hyrt en stuga och det verkar som att hela familjen utom Mathilda åker upp. Då jag redan har fördelat ut mina semesterdagar så har jag ägnat veckan åt att jobba in flextid så att jag kan vara ledig en hel dag.
Hittills har jag 7 timmar plus, jag har jobbat nio timmar varje dag den här veckan och däckat i soffan vid sju många av dagarna. Vilken härlig flickvän jag är, hah! Den här helgen är jag helt själv och det känns bra skönt. Inatt har jag sovit fjorton timmar i sträck och nu är jag pigg minsann. Funderar på att åka till gymmet och träna en sväng istället för att ligga här under täcket hela dagen.  Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0