I think you know me.

Igår jobbade jag i över 10,5 timmar, åkte hem till Matilda så hon fick gå loss (haha not) på mitt hår. När jag väl var hemma gick jag och la mig. Snacka om lyx att sova så många timmar på en vardag, var pigg när alarmet kom igång imorse.
Jag sitter och laddar upp inför tvättstugan, snacka om att inte ha lust at all.
Men man må väl, som jag brukar säga. Jag har förbrukat mitt sista par rena trosor idag och har i princip inga kläder att ha på mig (inga som jag VILL ha på mig villsäga). Alla dom här vardagssakerna blir så fruktansvärt tråkiga då man är ensam, man har ingen att prata med och ingen att bossa över.
Imorgon hoppar jag på tåget mot Sundsvall, ser framemot en fiiin midsommarhelg.
Jag räknar med regn som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0