leave a message at the tone.

Då har fyra semesterdagar gått och jag börjar få lite ångest.
Tänk att jag inte ens kan lära mig njuta av semester då jag väl får vara ledig.
Jag är för tillfället i Hammarstrand och har dyngtråkigt. Funderar på att åka in till stan ikväll för att tvätta och packa om väskan för att åka till Sundsvall. Jag såg framför mig hur skönt det skulle vara att inte ha något särskilt planerat under dessa tre veckor men jag borde känna mig själv bättre än så. Jag HATAR att inte ha saker planerade, jag vill ha saker att göra hela tiden och går nästintill under om det inte finns något att hitta på. Och just i den sitsen är jag, behöver jag nämna att jag är jävligt lej? Fyfan, tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0