Distance between us.

Okej, jag gör ett försök till en snabb update.
Jag ligger för tillfället i min egna säng i Östersund, vi åkte hit i fredags och har sen dess bland annat gått på bio - Harry Potter. Imorse 06.30 ringde patriks alarm, jag klev upp, klädde på mig och skjutsade honom till bussen. Sen åkte jag upp till mamma, slängde in en tvätt (det fanns inga tvättider här och jag hade väldigt ont om rena underkläder) och åkte jag tillbaka hem och la mig. KLOCKAN 13.30 VAKNAR JAG!!??!? Det är ju helt sjukt, och jag hade tänkt att ta tåget till pappa 13.40, bara att glömma. Nu ska jag istället försöka hinna med halv fem tåget. Men först måste jag packa, hämta all tvätt och..... Ojojooj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0