All I want.

Yes, jag hann med tåget.
Ligger bredvid min lillasyster i sängen och känner mig trots allt ganska trött. Kan vara på grund av lite vin men det spelar ingen roll tycker jag. Efter en bussresa på 3,5 timmar (tåget var inställt) så åkte vi direkt till Birsta och bowlade. Det är lite av en favoritsport här i min familj, jag håller dock inte alls med då jag är så jäävla dålig på det och tappar tålamodet direkt. Idag gick det iallafall hyfsat, så hyfsat att jag spelade i 1,5 timme, rekord! Imorgon ska vi åka ut till havet för bad och sol, trots att vi inte alls är säkra på vädret. Vi håller tummarna helt enkelt!
Nu dödade jag precis en mygga på datorskärmen, det blev kladdigt och äckligt men helt okej ändå. Den där myggan har nämligen surrat i mitt öra i en halvtimme. Jag hatar myggor, och knott och bromsar och alla helvetesdjur som ger mig bett. Fyfan, dags att sova märker jag. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0