We're halfway there.

Jag har väldigt svårt för Östersund för tillfället.
Hur jag än vrider och vänder på tankarna så finner jag inte en enda positiv känsla för vinterstaden. Nu när det helt plötsligt har blivit plusgrader och halt som fan på vägarna så kan man missta mig för en grinig unge på tre bast.  Not very nice.
Idag skrev jag in mig på gold's gym, tummarna upp för mig!
Hårdträningen startar redan imorgon, 06.15 hämtar Jessica upp mig för en tur på crosstrainern innan det är dags för jobbet.
På Onsdag släpar vi oss iväg på bodypump 06.30, my god.
Gruvar mig lite inför det där passet faktiskt, min kondition är inte riktigt på topp och jag vill inte ta ut mig så att jag spyr direkt. Men.. måste man så måste man. Tänker ju aldrig ge upp då det är så många okända människor runt omkring, HAH!
Det handlar helt enkelt om att lura sig själv, jag lurar mig iväg på det här passet!
Imorgon rullar slantarna in och jag tänker testa på kinect - your shape fitness.
Kan vara ett bra sätt att aktivera sig på hemmavid. Bra tanke!

Kommentarer
Postat av: maria

Schysst med träning! Duktig tjej. Du borde prova tre timmars vandring i bergen i öknen då det är 45 grader i skuggan, DÅ vill man spy.

2011-01-27 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0