The flow.

Åh, imorgon när vi vaknar är det fredag ffs!
Den här veckan har gått superfort för mig så det är bara att tacka och ta emot.
Imorgon så kommer alla mina fina frisörtjejer hit för att mysa och catcha upp.
Det ser jag verkligen framemot, bättre start på helgen går knappt att hitta.
Det pratas om utgång på lördag men inget är bestämt för min del, jag får se hur mycket energi och lust jag har till det. Det är inte bra med för mycket planer.
Vi har ägnat hela kvällen till att tvätta och vara hundvakt, eller ja..
Då det är min hund så kan man kanske inte använda det ordet.
Nu är det dags att hämta sista omgången tvätt och sen gosa ner i nytvättade lakan!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej! :)

Hur är det med dig idag??

2011-01-14 @ 13:49:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0