Reasons.

Sicken lugn och skön fredag.
Jag är helt slut och har redan sovit 3,5 timmar på eftermiddagen.
Det var meningen att jag skulle titta på lite fina filmer, nu när jag inte har någon kille som klagar över genren. Men konstigt nog så kan jag inte hålla ögonen öppna.
Imorgon kommer pappa, eva-britt och Kajsa hit till parasitstaden,
Kajsa tävlar i friidrott hela helgen så jag hade tänkt att åka och heja på henne lite. Det är riktigt roligt att vara med på tävlingarna då man har en så talangfull lillasyster. Jag har sagt det förut och säger det igen, undra vem hon brås på?
Sen så är det ju faktiskt Kajsas födelsedag imorgon också, 14 hela år fyller hon och jag har inte lyckats trolla fram någon present. Hade hon varit lite yngre hade jag kunnat köpa en målarbok och varit sjukt nöjd över presenten. Men nu duger inte det heller, nu ska det helst vara presentkort fick jag höra.
Jag gillar inte riktigt att köpa presentkort så jag får se vad jag stressar fram imorgon, någonting måste det ju iallafall bli. Annars kanske jag inte är så populär.
Pappa tar med sig mitt nya soffbord som jag köpte förra helgen också, skönt att slippa det lilla rangliga bordet som jag ändå stått ut med i ett halvår.
Jag hade kunnat visa upp min nya hårfärg om det inte hade varit så att jag är nyduschad och har håret i en turban (eller tulipan som jag kallade det i yngre dagar). Maria gjorde mig fin i Onsdags och jag är supernöjd!
Bild får helt enkelt komma senare, nu kanske det är sovdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0