Maybe baby.

Tisdagkväll och trött som vanligt.
Det har blivit klent med sömn den här veckan
men förhoppningsvis går det till sig snart.
Just nu ligger jag i soffan och drömmer mig bort,
hur gött hade det inte varit att ligga på playan just nu?
Det blir inom kort helt enkelt, ser framemot att boka en resa nu.
Det betyder att jag måste rusta mig för beach 2011 på en gång,
jag har faktiskt redan startat! Promenerade till jobbet påbylsad (?)
som en liten unge med täckbyxor, vantar och mössa. Dessvärre så var det inte så kallt ute vilket resulterade i att jag svettades halvt ihjäl. Men nu vet jag det tills imorgon (då det förmodligen kommer vara freezing just därför).
Tog en tur till badet idag med Nina också, det enda negativa med att simma är att håret blir så sjukt risigt. Dags för en intensivkur på direkten.
Nej nu ska jag återgå till att vänta på min fina som är ute på vift,
blir ett par supernatural-avsnitt innan jag stänger ögonlocken.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag rustade inte tillräckligt för beachen, här går jag nu runt med en mindre ölmage...haha. Detta får jag ta itu med till sommaren, antar jag.

2011-01-12 @ 04:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0