Let your smile shine.

Idag är min kropp ungefär lika pigg som en 90-årings.
Jag har aldrig i mitt liv haft en sån träningsvärk som nu, vilket kan bero på att jag inte tog till mig alla råd om att inte ladda upp med så mycket vikter på bodypumpen. Kaxiga tjejen lägger upp vikter som bara den och kör igång.
Ha! Nog har jag lärt mig. Jag vaknade imorse med en fruktansvärd träningsvärk som sagt, MEN också med en arm som inte alls funkade som den skulle. Den gick inte att hålla rak, den gick inte att böja och det strålade smärta genom hela kroppen bara jag knöt handen. Efter ett par timmar på jobbet var jag tvungen att avvika, det visade sig att jag har fått en inflammation i muskeln. That's just great. Jag har köpt voltaren (våldta ren) som Damme så snällt smörjer in min överdimensionerade arm med. Jag lovar mig själv, och alla er där ute. Nästa gång ska jag ta det lugnare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0