It's running wild.

Dagen har gått enligt planerna, men aldrig kunde jag ana att jag skulle vara så slutkörd redan klockan 19. Det blev en halvtimme på crosstrainern imorse, nog blev jag trött men oj vad skönt det kändes! Mina vanliga dagsrutiner kunde inte inte följas riktigt idag vilket har gjort så att hela dagen blivit konstig. Men det handlar väl bara om att vänja sig och skaffa nya rutiner, allt går bara man vill!
Jag tog en sväng på stan då jag slutade för att fixa lite småsaker, hade siktat in mig på ett par byxor från gina men när jag väl stod där i provrummet så tappade jag lusten. Nu ångrar jag mig en aning men de finns nog kvar ett tag till..
Nu tänker jag faktiskt sätta mig ner med en bunt räkningar och sen belöna mig själv lite genom att beställa vårkläder. Ibland måste man få drömma om varmare dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0