I want the best of you.

Ännu en dag till ingen nytta.
Vaknade klockan två och har inte tagit oss upp ur sängen än.
Ett annat sätt att se på dagen är att vi har sovit ut, ätit en god frukost i sängen och chillat framför King Kong som lämpligt nog började strax efter att vi vaknat. Jag väljer nog att hålla mig till det sista synsättet. För det är ju faktiskt semester och är det någonting jag behöver så är det att slappna av och vila.
Det är bara en inpräntad vana att man alltid måste aktivera sig för att må bra,
jag har lärt mig nu. Jag har lärt mig att ta dagen som den kommer och inte stressa upp mig ifall det inte blir ett skit gjort. Jag är nöjd och det är vad som är viktigt, vem är det egentligen som säger att man inte får sova till klockan 14?
Vem har bestämt att man ska äta middag klockan 16 och inte frukost?
Och sist jag tittade i lagboken stod det inte att man behövde sova innan klockan. 03.
(Som om jag någonsin har tittat i lagboken.)
Nu ska jag återgå till att inte göra ett skit. Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0