Depend.

Okej, nu mår jag bättre.
Anledningen till att jag var på dåligt humör tidigare berodde på mina kända humörsvängningar. Jag och Damgiano hade ett rejält bråk imorse, vilket också kom till följd av mitt dåliga humör. Efter någon timme på stan så hade jag lugnat ner mig och vi kunde bli sams i samma sekund som jag kom hem. Från stan fick jag med mig en så jävla ny, snygg och älskad dator. Nu kan vi snacka om lycklig tjej minsann, jag har nyss suttit och lekt med webcamen som en liten fjåårtis och även laddat ner HD-filmer, nu är det ju fan läge att koppla datorn till Tv:n liksom.
Nu när jag har en ny dator och när det faktiskt är ett nytt år (gott nytt år) så loovar jag att ta tag i bloggdesignen.. Bara jag får energi till det så ska det fixas, störigast ever är ju att texten blir så väldans ihoptryckt i inläggen. Förstår att det är jobbigt att läsa men som sagt, snart fixat, promisee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0