Clean.

Godmorgon, godmiddag, godkväll.
Ligger fortfarande och slappar i sängen, men vaknade redan klockan 11.
Då vi har varit så dumma att vi har vänt på dygnet så tänkte vi dygna inatt för att komma in i rätt rytm igen. Men det funkade inte riktigt så vi slocknade vid 6 imorse men hade som tur var ställt klockan. Bra trött nu men huvudsaken är att jag somnar i tid ikväll. Ikväll drar vi till mamma min för middag och bingolotto, tro inte att jag ger upp drömmen om högsta vinsten, jag kanske är miljonär innan dagen är slut?
Till veckan tar jag upp träningen igen, tänker trotsa parasiterna i bassängen (om det nu är kvar några där) och simma ett par gånger. Kan vara den skönaste träningen som finns.
Det blir promenad till och från jobbet också, något som jag har blivit dålig på såhär i vintertider. Jag längtar till sommaren då det är ljust i princip hela dygnet, är det bland det skönaste som finns att ta en powerwalk till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0