But if you could find a reason to stay.

Sov ut till klockan 11 idag, välbehövligt!
Jag har precis kommit ut ur duschen och ska inom kort fixa till mig lite innan jag tar en promenad till en klasskompis från högstadiet vid namn Sandra. Det ska bli riktigt roligt att träffa henne igen och catcha upp lite. Sånt händer alldeles för sällan.
Efter det väntar söndagsmiddag hos mamma med bingolotto, i vanlig ordning. Mysigt att komma hem och få maten serverad lite då och då, har jag tur vinner jag miljoner. Jag ger inte upp den tanken ska ni veta.
Ikväll kommer min fästman (haha) hem igen. Två dagar ifrån varandra räcker gott och väl för mig, alldeles lagomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0