Are you ready?

Som jag nämnde i förra inlägget så är jag helt insnöad på sommaren just nu (hahahahahh, det där var ju bara för kul). Jag drömmer mig bort till varma morgnar, högklackade sandaler, solglasögon och brun hy.
Vårkatalogerna har kommit och jag tänkte precis sprätta plasten och göra mitt bästa för att inte "råka" beställa hem något redan nu.
Kampen för beach -11 går fan bra, lånade vågen hos moder i söndags och såg till min förvåning att två kilo har försvunnit på en ynka vecka. Way to go!
Nu förstår jag såklart att kilona inte kommer rasa på detta sätt ända fram till sommaren men det är en hygglig start. Synd åt mig att jag anser att vågen är tråkig, annars kunde jag ha gjort en viktdagbok. HAH! Nog om det.
Nu är det dags för kaataaloogeer.
Jag i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0