Amazing.

Idag tror jag att läget är stabilt.
Vaknade för en timme sen och åt en skål med fil bara för att få något i magen.
Hittills har inget illamående attackerat mig så jag hoppas att det är borta.
Kroppen känns dock väldigt slut så jag skippar nog träningen idag.
Jag hade bokat in mig på MRL och är verkligen sugen på att testa men får försöka boka in det någon gång i veckan istället. Jag är lite osäker på hur många dagar det är okej att träna, jag har tre pass inbokade, måndag, onsdag och fredag. Tror ni det blir för mycket om jag slänger in ett pass på tisdag också? Det enda som sätter stopp är väl egentligen om jag får samma dödliga träningsvärk som jag hade efter bodypumpen i Onsdags. Vi får hoppas att jag klarar mig ifrån det. Nog om träning.
Jag ska försöka ta mig upp ur sängen och skruva ihop soffbordet som pappa kom med igår, som jag har längtat efter ett nytt soffbord! Vi får se hur det blir. HÖÖÖÖÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0