After many hours.

Nu när jag är inne i vääärsta blogglivet så kan jag ju
passa på att berätta vad jag fick för fint i julklapp!
Jag fick ett kinect! Helt oväntat faktiskt då jag hade hört att alla var slutsålda och pappa spelade dum när jag försökte förklara vad det var för något.
Jag fick tre (!!!) likadana böcker. Får kanske skylla mig själv då jag önskar mig samma sak av flera personer, är det någon som vill köpa en bok till ett vettigt pris av mig så säg till!
En ny, fin, god parfym!
Ett strykjärn + strykbräda fick jag, lika bra det kanske
då jag aldrig i mitt liv skulle få för mig att köpa själv.

Tre stycken presentkort på MUS, får se till att inte handla upp hela butiken..
Sen så fick jag pengar, som alltid då man har passerat 15 år.
Pengar som fick bidra till denna fina dator.
Sen, nästan bäst av allt!
En verktygslåda! Gissa hur vuxen jag känner mig nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0