A whole new world.

Nu tänkte jag ge mig på att försöka skriva ett inlägg som jag inte riktigt vet hur jag ska formulera. Med anledning av att det nu verkar ske många "mystiska" händelser omkring i världen gällande bland annat döda fåglar som fallit ner från himlen.
Ni har säkert läst dessa artiklar men här kommer några länkar.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8377906.ab
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8380146.ab
http://www.expressen.se/nyheter/1.2282077/8000-duvor-i-italien-foll-ner-doda

Det verkar vara väldigt delade åsikter om händelserna.
Vissa anser att det är något som bara händer och att det inte finns någon förklaring till det, andra håller fast vid att dessa djur har dött av naturliga skäl och några påstår att det är början på någonting värre såsom jordens undergång.
Jag är kluven i frågan, att det hela har naturliga skäl såsom kyla osv. tror jag inte ett dugg på. Jag tillhör en av många som är övertygade om att människans livsstil förstör jorden, sakta men säkert. Skulle det kunna vara något sånt som ligger bakom? Hål i ozonlagret eller liknande? Jag har faktiskt ingen aning.
Något som däremot är lite intressantare är alla dessa konspirationsteorier.
Det finns teorier om allt och personligen så tycker jag inte att allt är trams, jag har en god vän som är riktigt intresserad av det här och han har berättat många sjuka saker som faktiskt stämmer mer än vad många tror. Har ni någonsin tittat på Zeitgeist? Har ni inte gjort det så allvarligt, titta och håll sinnet öppet. Det finns faktiskt mycket som vi aldrig någonsin kommer att kunna förklara. Jag rekommenderar verkligen filmen då de tar upp 9/11.  Här kommer länkar.
World trade center del 1 av 4.
World trade center del 2 av 4.
World trade center del 3 av 4.
World trade center del 4 av 4.
Ge det en chans, varje länk går till en del som är cirka 9 minuter lång, och så mycket tid har ni väl? Gillar ni det inte så skit i att titta på de andra delarna av filmen.
Men tro mig, det är värt att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0