You always leave in the morning light.

Idag väckte Helga oss 08.30, en helt okej sovmorgon faktiskt.
Igårkväll var vi i Dvärsätt och härjade, målade lister och åt pizza.
Jag kanske inte har berättat att Damgiano har varit där torsdag - fredag och målat om i ett barnrum? Så är läget iallafall och det blev så fint! Nicke nyfiken målade han till och med på ena väggen. Jag har en så duktig pojkvän jag.
Nu ska vi se vad dagen har att bjuda på, vi ska äta en mysfrukost med nybakt bröd och kokta ägg nu. Sen tar vi nog en sväng i skogen med fjanten. Jag ska försöka hinna med att städa undan lite också, slänga upp vinterkläder på vinden och göra fint på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0