Just stop for a minute and smile.

Härliga ledighet.
Nu är påsken över och vilken jävla påsk!
Första och antagligen sista gången man kan ligga och sola i bikini på påskafton och få myggbett på påskdagen. Jag njuter som aldrig förr och hoppas verkligen att vädret håller i sig framöver. I torsdags åkte jag och min fina till Laxsjö och mormor. Vi spenderade två soliga dagar där med både mamma och morbror (mormor också förstås). På självaste påskafton åkte vi vidare mot Hammerdal för att hämta våran lilla bebis.
Bilresan därifrån mot Hammarstrand var en pina. Lillan gnällde och skrek hela vägen och både jag och damme fick ont i hjärtat och dåligt samvete över att vi tog henne från säkerheten hos sina kullsyskon. Efter många om och men kom vi tillslut hem till Hammarn och en härlig grillmiddag. Lillfisen våran däckade nästan direkt och sov mestadels under middagen.
Vi har det alltså fullt upp, nätterna har varit rätt jobbiga. Inte på tal om någon sovmorgon här inte. Koppelträningen går bättre än väntat även fast hon plötsligt kan sätta sig ner och trotsa järnet. Hon har även börjat lära sig att gå till dörren då hon behöver göra ifrån sig. Något som däremot har blivit intressant för Helga-liten är stolar. Dom är bra sköna att tugga på tydligen. Lite pli på det här så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0