Let's explore your talent.

Fick en liten sovmorgon idag till halv tio.
Den här ledigheten har inte gett mig mycket sömn eller långa sovmorgonar, men det är väl sånt man får räkna med då man hämtar hem en liten valp.
Idag är iallafall sista dagen på semestern och vi drar hem till Östersund igen, känns trist men jag tröstar mig med att det bara är två jobbdagar innan helgen kommer. Dock så kan jag inte sticka under stolen med att jag saknar att ha lov. Nu är det andra tider då jag måste räkna semesterdagarna och placera dom smartast möjligt för att få vara ledig då jag vill. Fast jag ska egentligen inte klaga, jobbar man statligt har man bra många semesterdagar att ta ut jämfört med på många andra jobb. Nu är det till att se framemot långledigt från första juni och sen så kommer sommarsemestern i juli. Det kommer nog gå fort det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0