Leave my body glowing.

Så hur gick däckbytet?
Sådär.. Muttrarna var extremt hårt åtdragna, det hjälpte inte ens om man stod och hoppade på fälgkorset. Det slutade alltså med att vi fick åka med Emil till garaget där han hade någon slags muttersnurra, en maskin alltså. Då gick det smidigt kan ni tro!
I övrigt blev det årets första grillning hos Majja och Emil, det var supermysigt trots att köttet blev en aning bränt. Pojkarna tog sig en varsin öl, och en till, och lite grogg och lite mer. Det slutade med att jag fick skjutsa in dom till olearys vid 01.30 för att de bestämt skulle dansa. När de var nöjda skjutsade jag tillbaka Emil till Dvärsätt och det slutade med att vi kom hem till lägenheten vid tre.
Nu har jag en mycket seg karl här hemma som inte har lust med någonting.
Jag själv är aningen rastlös så jag tror att jag ska gå ut till bilen och fixa färdigt bilklädseln med lite säkerhetsnålar. Om jag orkar ska jag ta upp vinterdäcken till förrådet på vinden så att vi slipper ha dom i bakluckan.
Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0