Hope fills my sails and I'm gone.

Jag laddar upp för en gudomlig sovmorgon.
Hela den här dagen har varit så fruktansvärt snurrig så jag börjar fundera på om jag har någon mental sjukdom. Mycket stress på jobbet då många i mitt team var lediga idag så jag tror att stressen har suttit i sen dess. När jag skulle hem från jobbet var jag helt övertygad om att jag hade backat in i en lyktstolpe, men icke! Vet faktiskt inte vartifrån den tanken kom, vissa saker får jag bara för mig.. Tydligen.
Ännu en fördel med att ha en gammal bil är ju att man inte riktigt bryr sig om en liten buckla här och där. Inte fan gör det något ifall jag slår i något här och där.
Skulle dock vilja påpeka att jag inte är klassificerad som sveriges värsta bilförare (jag backar alltså inte in i lyktstolpar i normala fall).
Ikväll har vi tittat på filmen Cornelis, helt okej film men kanske en aning långdragen. Perfekt för en fredagskväll då man är helt väck i skallen iallafall.
Imorgon far vi ut till dvärsätt och byter till sommardäck, men först en välförtjänt sovmorgon! Det gäller ju att passa på nu innan vi har en liten valp som behöver komma ut på morgnarna. Ha en utomordentlig helg nudå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Till Dvärsätt och byta däck? Hälsa på mig nästa gång vetja.

2011-04-19 @ 13:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0