Highway to hell.

Söndagar kanske ska bli dagen då jag slänger ut veckans enda blogginlägg? Det var ju trots allt en vecka sen sist nu. Well well, nu ska ni få veckans information.
Dagarna har sprungit iväg som vanligt och jag har insett att det inte är så värst långt kvar tills att det är sommar vilket gör mig mycket mycket nöjd.
Min man har bestämt sig för att skaffa en hund att jaga med så antagligen så har vi en liten valp här efter påsk. Dock är inget spikat så det är bara att hålla tummarna.
I fredags fick jag låna en bil på prov, en kollega på jobbet hade en bil som hon tyckte skulle passa mig så jag har cruisat lite med den och känt efter. Det är en gammal skattebefriad volvo från 77. En blå med automatväxel, gissa om jag känner mig cool när jag kommer och puttrar fram? Så jävla cool.
Nackdelen är väl att vi inte riktigt kommer överrens än, den startar liksom när den själv vill och inte då jag sitter jävlas. Men det kan ju bero på att jag inte riktigt har lärt mig alla knep än. Imorgon ska jag bestämma mig.
Natalie kom in till mig igår och igårkväll gick vi ut och åt med Vorne och Matilda, bra mysigt var det och ännu mer mysigt att Natalie inte åker hem förrän i eftermiddag. Så nu ska vi ut med raggarbilen och handla lite. Håll tummarna för att den startar! Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0