Fantastic stories.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Söndag är inte min favoritdag.
Helgen har varit lugn och skön, i fredags drog jag och damme in till olearys vid sextiden för att möta upp Petra, Maja och Co för afterwork. Det slutade med att vi kom hem vid ett efter både mat och lite dans. Hur trevligt som helst var det och en perfekt start på helgen. Igår tog vi en långpromenad i det varma vädret men annars har det inte hänt så värst mycket helgen vecka 13.
Jag är hursomhelst nöjd med en såpass lugn helg, nu känner jag mig utvilad. På tisdag ska jag iväg och titta upp mitt vilda hjärta för att vara säker på att jag inte kollapsar helt plötsligt. Det kan bli spännande. I'll let you know.

Kommentarer
Postat av: M.

Hej kära du. Tycker att du ska hälsa på mig på mitt jobb someday. Beställ lite saker så vi ses.

2011-04-07 @ 22:52:11
URL: http://meast.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0