Remember when.

Jag har lärt mig att uppskatta vad jag har.
Just i detta nu är jag lycklig, inget tynger mig alls.

Jag har en egen liten lägenhet som jag trivs i.
Jag har ett bra jobb året ut och förmodligen längre.
Jag har fina föräldrar som alltid ställer upp.
Jag har världens bästa pojkvän.
Jag har vänner som alltid kommer finnas kvar hos mig.
Jag har hela livet framför mig och bara jag kan bestämma hur det ska bli.
Alla möjligheter finns, så länge det finns hopp, så finns det en möjlighet.

Jag är lycklig för att jag och Damgiano ska få pröva på sambolivet i höst,
det kan sluta dåligt lika gärna som det kan sluta bra,
men det viktigaste är att man prövar.
Jag är en social människa som rent ut sagt mår
dåligt då jag är för mycket ensam,
en person att dela vardagen med
nu när jag inte har mamma är allt jag kan önska.
Då den personen är min bäste vän,
själsfrände och kärlek gör det saken ännu bättre.

Jag är lycklig över att vi ska samlas alla tjejer och umgås nästa helg,
vi har planerat och försökt passa in och verkligen
gjort det vi kunnat för att kunna ses.
Så länge vi är envisa och försöker så
kommer allt gå så jävla bra senare då alla kommer
finnas på olika platser i världen,
vi får se det som en ursäkt till mer semester!

Jag är lycklig över att det är sommar och över att jag jobbar,
det är skönt att slippa oroa sig över pengar jämt och ständigt
och tack vare jobbet så har jag en egen lägenhet och får rå om mig själv.


Kommentarer
Postat av: matilda

Vi har alltid varandra! <3

2010-07-18 @ 01:39:44
URL: http://kalens.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-18 @ 02:33:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0