The creeps.

Jag har legat hemma och varit halvsjuk sedan i måndags.
Med halvsjuk menar jag feber, men ändå inte så hög feber så att man är totaldäckad. Bara så hög att man inte orkar något. Det värsta som finns är att vara halvsjuk,
för då finns det utrymme för rastlöshet. Därför bestämde jag mig för att gå till jobbet idag, jag klev upp klockan åtta på morgonen igår bara för att jag skulle ha lätt att somna igårkväll... ÅT HELVETE MED DET. Jag har fått allvarliga sömnproblem, jag somnade förfan inte förrän vid 4 inatt. Då förstår väl de flesta att det inte håller att kliva upp 05.30? Det blev alltså inte något jobb idag heller, guuud var besviken jag blir på mig själv. Dessutom så tror jag att parasiten har lagt beslag på mig. Grattis, tacktack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0