Some will win.

Vadå? Kommit av mig i bloggandet?
Inte då...
Känner mig inte så inspirerad till att blogga, dels för att jag är så otroligt less på min dödsgamla design och dels för att jag inte alls har känt att jag haft något intressant att berätta om. Men idag ska jag ge det ett försök iallafall.
Jag har en jobbdag kvar innan jag tar långledigt, nog fan förtjänar jag det och längtat har verkligen gjort. På torsdag tar jag mitt pick&pack + alla julklappar och drar till Sundsvall för att fira min jul med den större delen av familjen.
Damgiano drar till Hammarstrand imorgon, sen drar han vidare till S-vall i helgen.
Det känns konstigt numera att inte spendera dagarna tillsammans men det kan ju vara skönt att få längta efter varandra lite då och då. Mys att ses igen efter jul!
Nyår är ännu inte planerat, det kommer antagligen bli sådär lagom spontant och jag hoppas på att vi får spendera den med fina människor.
Jag känner mig nöjd över att det här skitåret är över, visst har det hänt mycket roliga saker, främst studenten då. Men alla de dåliga sakerna har tagit över och jag tvivlar på att jag någonsin har gråtit så mycket som jag har gjort iår. Förhoppningsvis så blir 2011 desto bättre, den som lever får se. The end.

Kommentarer
Postat av: Vivi

Du...God Jul lilla Gumman!

2010-12-22 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0