Pick one.

Idag är jag bra trött, när jag satt och jobbade så höll jag helt allvarligt på att somna sittandes framför datorn. Det hade varit en syn för mina kollegor minsann..
Var på lunchdate med Maria idag också, vi gick på  lilla mi och det var över förväntan! Verkligen jättegott var det, och trevligt sällskap också såklart!
Jag kom in på utbildningen också.. Har fått en massa brev om hur, när och var jag börjar och jag har sån jävla beslutsångest. Eller, egentligen inte.. Snarare dåligt samvete för att jag inte kommer ta chansen just nu. Dumt av mig kan tyckas men jag måste leva i nuet ett tag framöver. Chansen att plugga försvinner ju faktiskt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0