Longer than forever.

Vi bör gå i ide precis som björnarna, det är fan inte normalt att vistas ute i denna kyla. -24 var det sist jag tittade på termometern, inte nådigt måste jag säga. Damgiano har fått parasiten så han springer mellan sängen och toaletten hela tiden.. Jag är fortfarande helt frisk (om man nu kan säga så) men inväntar egentligen bara parasitsnusket. Något som är riktigt skönt är ju att det inte smittar från människa till människa på samma sätt som vanlig magsjuka.
Idag inhandlade jag fyra julklappar, det känns så SKÖNT att ha det ur världen nu! Jag törs inte titta på kontot ska ni veta, pengarna som förhoppningsvis finns kvar ska räcka till rätt mycket.. Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0