If you want it.

Jag tänkte bara meddela att både jag och min karl har varit snusfria sedan i fredags.
Jag tog min sista i fredags klockan 06.30 och Damme tog den vid 13.30.
Måste hylla honom lite då han faktiskt klarar det toppenbra, trots endel gnäll så håller han sig och verkligen försöker bli kvitt beroendet. Samma gäller för mig men jag har ju rätt lätt för att sluta snusa så jag kräver inte en lika stor applåd.
Nu när det beroendet har gått över ska jag göra mitt bästa för att bli av med sockerberoendet.. Idag när vi var hem till min mor så tog jag tillfället i akt att väga mig. Det ångrar jag bittert minsann, jag har gått upp sex jävla kilo sedan jag flyttade hemifrån. Död åt vågen. Känns inte riktigt som rätt tillfälle att börja ett nytt liv med att äta nyttigt. På julen flyger det ju godis vart man än vänder sig. Herre jesus, jag får göra mitt bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0