Dag nummer sju - Min bästa vän.

Oh my, jag vet inte alls vad jag ska svara på den här frågan. Det känns lite som att det är en fråga som man svarade på i en "mina vänner-bok" i fyran.
Jag har helt underbara vänner, och alla är bra på sina egna sätt.
Den första som dök upp i mitt huvud dock var såklart min fina kille.
Han är numera min bästa vän, det är han som jag längtar efter att få berätta saker för. Det är han som väntar på mig när jag kommer hem och frågar hur min dag har varit. Det är han som jag öppnar hjärtat för och på hans axel jag gråter och gnäller. Redan innan vi blev tillsammans var riktigt bra vänner och jag tror att det är just det som har stärkt vårat förhållande såpass mycket att vi fortfarande håller ihop, trots allt som har hänt.
Vi skrattar åt samma saker och han vet precis hur han ska göra för att få mig att må bättre då jag har jobbiga dagar, en blick och han förstår precis vad jag vill.
Min bästa vän och största kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0