Dag nummer sexton - Min dag.

Min dag har varit fylld av jobb.
Gick hemifrån 06.15 och kom hem igen vid 17 vilket har gjort att dagen känts superlång. På jobbet hade vi luciafika vilket var mycket mysigt.
En kollega fick en liten son idag också, vilket är ännu mysigare!
Efter jobbet sprang jag ner på stan för att köpa en vinflaska till vinlotteriet, träffade på Matilda och skyndade mig runt lite innan jag tog bussen till Statoil för att hämta ut paket. Skyndade mig hem därifrån för att inte förfrysa i dessa -20. Väl hemma så började jag att slå in julklappar, nu ligger de så fint under granen och skapar julkänsla! Damgiano lagade mat - Spagetti och Köttbullar.
Sen så har jag tittat på Ung & Bortskämd också.. Visst är det intressant när jag ska berätta om min dag? Huh, not really..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0