Dag nummer fjorton - Mina vänner.

Jag tycker själv att jag har rätt så många vänner, då menar jag vänner som man kan ringa till och fråga om man ska hitta på något. Inte de som man har på facebook.
Först och främst så har jag Nina, hon är den enda som jag fortfarande umgås regelbundet med sedan grundskolan. Vi lärde känna varandra i sexan och har hängt ihop sen dess.. Jag gick medialinjen i ett år och från den tiden så har jag fått några riktigt härliga tjejer till vänner, tyvärr så ses vi inte så ofta som jag skulle velat men det blir lätt så då folk flyttar och jobbar olika tider.
Från mina tre år på frisör fick jag med mig fem underbara brudar, då vi bor på olika ställen så håller vi kontakten via telefon men ser till att ses så ofta vi kan.
Sen så har jag flera till som ligger nära hjärtat men de här är de främsta tjejerna iallafall, jag är verkligen tacksam över att ha så många fina vid min sida.
Och vet ni vad det bästa av allt är? Alla de här tjejerna är så olika varandra och gör mig glad på så olika sätt. Jag är lyckligt lottad. ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

oh sugar <3

2010-12-09 @ 01:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0