Dag nummer femton - Mina drömmar.

Jag drömmer om ett liv fritt från arbete, verkligen seriöst huh?
Ne, men jag har kommit på under åren att jag inte är typen som arbetar, jag hatar fasta tider, hatar att känna mig tvingad till att göra saker som jag inte vill och hatar att det inte finns något annat val. Lite komiskt att jag har jobbat sönder mig i ett och ett halvt år. Jag vet att jag inte skulle bli rastlös, det finns ju så mycket annat att hitta på som är roligt! Jag skulle LÄTT kunna jobba med välgörenhet, bara jag fick bestämma hur, när och var jag arbetar. Jag antar att drömmen bara kommer att slå in ifall jag vinner några miljoner på lotto eller att Damme blir en pokerstjärna.
Nemen, det är nog min största dröm. Att vara helt oberoende när det gäller pengar. Fyfan vad gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0