Dag nummer elva - Mina syskon

Okej håll i er.
Min pappa hade en dotter innan han träffade min mamma, hon heter Malin och är född 1985. Hon bor här i Östersund men har tyvärr aldrig fått chansen att åka till pappa något sen han flyttade till Sundsvall så ingen av oss har någon kontakt med henne. Det är hemskt och fel, någon gång ska jag göra allt jag kan för att ordna det..
Som jag berättade var jag 2 år när mamma och pappa skilde sig, pappa flyttade då till Sundsvall och efter några år så träffade han Eva-Britt.
Eva-Britt hade tre barn då de träffades, Emilia född 1988, Frida född 1992 och Mathilda född 1993. Vid den här tidpunkten gissar jag på att jag var ungefär fyra/fem år och efter ett tag så blev Eva-Britt gravid och en till liten dotter kom till världen. Kajsa föddes 1997 och sen dess har det varit stopp.
Jag har alltså 2 systrar by blood, Malin och Kajsa.
Men jag har alltid räknat Emilia, Frida och Mathilda till syskonskaran, det blir väl så om man växer upp tillsammans antar jag. Fem systrar alltså, inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0