VMA 2009

Jag ångrar att jag inte satt bänkad framför TV:n natten till måndag.
Men det mesta går ju faktiskt att se på internet och den stora "skandalen"
verkar ju vara Kanye West's oförskämda inhopp mitt i Taylor Swifts tacktal.
För er som inte har hört om det så vann Taylor Swift över de större stjärnorna
som Beyonce, Katy Perry och Lady GaGa i "the best female video".
Hennes första VMA-pris, såklart hon blir glad. Precis när hon ska börja
det traditionella tacktalet kommer Kanye West upp på scenen från ingenstans
och tar över mikrofonen. Han börjar med att säga att han är glad för Taylors
skull, men sedan går han över till att Beyonce skulle ha vunnit,
"but Beyonce had one of the best videos of all time".

Och där står Taylor Swift, mållös och missar sin chans att tacka de hon ville.
Stackars flicka.

Det fina med hela historien är att när Beyonce senare vinner pris för
"video of the year" så ber hon Taylor Swift att komma upp på scenen
så att hon ska få ha sitt "moment" som hon säger.
Det gör mig tårögd, det är fint gjort av henne och oooooj vad hon
kommer få beröm för detta i framtiden.
Var detta kanske inövat för att få en liten tvist på det hela måntro?

Här kan du se Kanye West's upphoppande

Och hääär är Beyonce's fina gest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0