Tell me why it is.

Fet försovning imorse,
det var inte meningen ens.

Snart är det fredagsmys, som Carro sjunger om.
Jag lämnar staden för min papi och lite SCA-cup.
Hoppas att det blir trevligt och att jag inte ångrar
mig ännu en gång.

Honeeey åker hem över helgen och stannar där i
veckan för älgjakt. Det låter som att han är 30 år,
men det kanske inte gör något.

Hursomhelst, jag jobbar på att inte bli sjuk.
Och det är väl tillräckligt.
Nu ska jag till datasupporten för att förhoppningsvis
få byta ut det här helvetet.


Kommentarer
Postat av: Carro

det är dags för fredagsmys..



om det så är det sista jag gör

2009-09-09 @ 22:11:56
URL: http://sillstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0