I've got a reason to cry.

Sådär.
Nu är min ormtunga lite mindre oskyldig än vanligt.

Det gjorde inte ens ont, det kändes knappast.
Jag blev besviken, jag ville svälla upp och inte
kunna prata.
Men icke, jag har inga talsvårigheter och har
inte svällt upp ett dugg så staven är 5 gånger
för lång.
Däremot, så har jag stora problem med att
äta, jag testade nyss. På ett mariekex.
Upptäckte dock att det bara fastnade i tänderna
och vattnet jag skulle dricka efteråt rann rätt igenom
tungan. Det var en annorlunda känsla.
Sved gjorde det också.

Mitt hjärta ligger och är sjuk den stackaren.
Imorgon ska jag pigga upp honom så gott
jag kan, med mys och gotta. Jaa!

Kommentarer
Postat av: camillash

åååh, jag vill också pierca mig igen:) asnajs!

2009-09-01 @ 23:35:47
URL: http://camcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0